I chooes you cause I know your the perfect man for me!

Lite bilder ifrån skolan, blev ändå en ganska lyckad dag för en trött och förkyld tjej som lilla mig. Umgicks mycket med Sanna i skolan idag och även efter en stund då vi gick ner till mejeriet tillsammans med Axel och Edvin. Vi spelade biljard och snackade lite skit, sen kollade vi när grabbarna klippte sig hos frissören, blev skit bra! Sen drog Sanna till Mattias och jag till min fina kärlek Oskar. Vi gjorde inte så mycket mer än snacka och tog det lugnt i kanske en timme sen kom mamma och pappa och hämtade mig hos honom. Jag åkte hem och tog det lugnt och sen drog jag till gymmet för ett styrke tränings pass, skön dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0