1 månad med den finaste på jorden!

Idag har vi 1 månad tillsammans oh det känns som att fyra veckor har gått som en vecka. Tiden har flygit förbi. JAg blir lycklig i hela kroppen utav din närhet, jag är så jäkla kär i dig så det är sjukt. Det är den ljusaste stjärnan i mitt liv, du lyser upp mina dagar. Du stöttar mig genom allt och du finns till för mig vad klockan än är. Du är människan som ger mig kraften till att kämpa. Du är den som får mig skratta av finnas till. Åh detta är så sjukt, känns som att vi har varit tillsammans i en evighet. min kärlek över exponerar allting till dig. Jag har ingenting att ge till dig, det ända jag kan ge dig är kärlek. Jag är rik med kärlek och jag väljer att dela ut allting jag har till dig. Jag kan inte stoppa mina känslor eller tankar. Allt flyger till dig min älskade pojkvän. Du är den finaste person som finns. Du är allt som jag behöver älskling! 
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0