Avdelning 10 - Sjukhuset

Hejsan! Vaknade klockan 7 utav att en sköterska stod bredvid sängen och gav mig tabletter och sa att det fanns frukost. Vi knallade upp och käkade lite, sen fick vi gå ner till tjejen som opererade mig så hon kunde kolla så allt var bra. Det var det, jag är uteskriven nu och väntar att pappa ska hämta mig när han slutar. Snart kommer Thilda och även Oskar tror jag. Igår så var Oskar här hos mig till tolv på natten. Vi gjorde lite smörgåsar och dracklite cola. Sen kollade vi på House och mös lite i sängen medans mamma snarkade oss i örat.

Innan operationen så var Axel, Edvin, Thilda och Sanna hos mig. Sen när operationen var klar så kom Adam och Oskar hit ett tag. Sen kom även Pappa. Efter Oskar hade tränat så kom han då sent och stannade till tolv som sagt. Ida och Thilda kom där i mellan någon gång runt sex tror jag.  Jag måste ha de bästavännerna, den bästa pojkvännen och den bästa familjen. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va hemskt stackars dig :'(

Vad gjorde ni med hunden sen då avlivde ni den för den är ju aggresiv eller nått ?

När hände detta ? stackars dig :(

2011-11-19 @ 17:08:52
Postat av: lilli

vad har hänt snälla berätta

vill gärna veta för jag fattar ingenting

men de värkar som nåt alvarlig...

stackare :(



tacksamm för svar.....

2011-11-21 @ 17:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0