Du är allt som jag behöver, du är allt som jag vill ha!



Oskar, vad skulle jag göra utan dig.. Att vakna varje morgon och att ha dig som det första som flyger upp i huvudet, det är nog det bästa som finns. Att se dig det sista man gör när man somnar, och att se dig det första man gör när man vaknar, det är en utav bästa sakerna med att just du är min, jag kan fortfarande inte fatta varför du är min. Jag kan bara glädjas.

När du håller om mig så känner jag mig trygg, och jag måste nästan flina för jag är glad vid din sida. Att du rör vid mig med din varma händer är också en utav det bästa sakerna jag vet. Att känna din hud emot min, ne går inte att förklara den känslan.

Jag har sådan tur att jag får uppleva denna glädje utav kärleken du ger mig, tänk på dem som aldrig får uppleva denna känsla. Så mycket man miste om. Jag har nog aldrig riktigt trott på kärlek, men du har gett mig tron. Tron att älska, tron att kunna lita på någon, tron att vara den man är utan att behöva skämmas, jag kan vara mig själv med dig.

Jag älskar dig - Du får mig skratta du får mig le utav glädjen du ger utav att säga de tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0