Jag älskar mig hund oavsätt vad som hände.

Anonym om Avdelning 10 - Sjukhuset:
gud va hemskt stackars dig :'(
Vad gjorde ni med hunden sen då avlivde ni den för den är ju aggresiv eller nått ?
När hände detta ? stackars dig :(
IP: 78.69.194.244
19 November, 17:08


Svar: Hej. Jag svarar gärna på frågor men önskar att du skriver ditt namn nästa gång. Min hund har vi kvar jag älskar honom och skulle aldrig kunna avliva honom. Det var inte hans fel i mina ögon, utan mitt eget. Jag gjorde samma sak och han reagerade varje gång, men jag fattade inte. Händelsen var för tre och ett halft år sen, på sommaren.

Nytagen idag för kanske 5 minuter sen på mig och min hund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår att du inte skulle avliva den föresten grymt söt hund oxå! :D

Du med :)

2011-11-19 @ 20:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0