I'm the falling angel without wings to fly!



Jag tänker på dig varje sekund som rullar, men det känns som att jag inte klarar en till dag utan dig för varje dag är en smärta. Jag vill stå brevid din sida och bli älskad som aldrig förr. Jag trodde inte jag skulle vara en sådan fjollig tjej som skriver på sin blogg att jag saknar min förra pojkvän men jo. Nu förstår jag alla tjejer som gör så, det är bra tjejer. Skriv ut era känslor, dela med er och bli förstådd! För jag önskar bara att jag blir förstådd, han var ju mit "allt"!

I can't take another day without you babe!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Finns om du behöver prata,jag vet hur sånhär känns :(

<3<3

2012-02-08 @ 00:46:33
URL: http://Sskrollaan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0